online store
top of page

Bestellen & betalen

  • Wat is de levertijd?
    Onze levertijden, vermeld op de productpagina’s, dienen als indicatie. We willen benadrukken dat deze handmatig worden bijgewerkt in onze inspanning om nauwkeurigheid te waarborgen. Desondanks kan het voorkomen dat ze niet altijd volledig actueel zijn. • Wanneer de levertijd afwijkt na een bestelling te plaatsen ontvang je een e-mail met de exacte levertijd. • Vooraf geen levertijd gezien? Neem contact op via info@jt-products.nl
  • Waarom heb ik nog geen trackinginformatie ontvangen?
    Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je geen trackinginformatie hebt ontvangen: De bestelling is nog niet verzonden: Het kan even duren voordat je bestelling wordt verwerkt en verzonden. Controleer je spam/reclamefolder: Soms belandt de e-mail met trackinginformatie in je ongewenste e-mailmap. Er is geen tracking beschikbaar: Voor sommige producten of verzendmethodes bieden we geen trackinginformatie. Onjuist e-mailadres: Het opgegeven e-mailadres kan een fout bevatten. Wanneer ontvang ik mijn trackinginformatie? Trackinginformatie wordt meestal binnen 24 uur na verzending verzonden. Als de verwerking langer duurt vanwege drukte, kan het iets langer duren voordat de tracking beschikbaar is.
  • Ik heb meerdere producten besteld en heb niet alles ontvangen, wat nu?
    Wij werken samen met diverse leveranciers verspreid over de wereld. Soms worden producten rechtstreeks vanuit de leverancier naar de eindklant verzonden, wat kan resulteren in afzonderlijke leveringen bij bestelling van meerdere producten. • Leveringen kunnen op verschillende dagen / tijdstippen arriveren • Bestelling van meerdere producten kan gescheiden leveringen veroorzaken
  • Hoe retourneer ik een product?
    Heb je een retournering? Volg deze stappen zorgvuldig voor een vlotte afhandeling: 1. Meld je retour aan via e-mail: Stuur een e-mail naar info@jt-products.nl met je bestelnummer en de artikelen die je wilt retourneren. Wij sturen je vervolgens een retourformulier per e-mail. 2. Vul het retourformulier in: Zorg ervoor dat je het retourformulier volledig invult en voeg het toe aan je retourzending. Zonder dit formulier kunnen we je retour niet verwerken. 3. Verpak het artikel zorgvuldig: Gebruik de originele verpakking en voldoende opvulmateriaal om het artikel te beschermen. Beschadigde retouren door onvoldoende verpakking kunnen niet (volledig) vergoed worden. 4. Vermeld het retouradres duidelijk: Zorg ervoor dat het retouradres duidelijk zichtbaar is op de verpakking. 5. Frankeren en verzenden: Frankeer de zending voldoende en geef het pakket af bij een bezorgpunt (PostNL, DHL, DPD, Bpost). Zorg ervoor dat de retourartikelen binnen 14 dagen bij ons arriveren. 6. Bewaar het verzendbewijs: Ontvang per afgifte een verzendbewijs en bewaar deze goed. Je bent zelf verantwoordelijk voor een succesvolle retourzending. 7. Ontvangstbevestiging: Zodra wij de retour in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je van ons een e-mail. Afhankelijk van je bank kan het enkele dagen duren voordat het bedrag op je rekening is teruggestort. BELANGRIJK: Bij het retourneren van producten, stuur ook handleidingen, stickers, schroeven en de productverpakking (in originele staat) mee. Als deze ontbreken, kunnen we een waardevermindering toepassen op basis van de staat van de teruggestuurde producten. Beschadigde artikelen bij aankomst kunnen ook resulteren in een waardevermindering.
  • Wat is het retourbeleid?
    Je hebt recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van rede te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Een retourzending moet met tracking verzonden worden. De kosten voor retouren zijn voor eigen rekening. Dit retourbeleid is niet van toepassing op zakelijke afnemers. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden voor zakelijke afnemers. Zie hier onze algemene voorwaarden.
  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product?
    De kosten voor het retourneren van een product zijn voor jouw rekening, tenzij het product defect of beschadigd is bij ontvangst.
  • Ik heb een product geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Zodra het product door ons is ontvangen, gecontroleerd en verwerkt ontvang je het geld terug via de betaalmogelijjkheid die toendertijd gekozen is. Het verwerken van een retour duurt gemiddeld 5 werkdagen.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Nee, JT-Products is een webshop en geen winkel. Er kunnen dus geen artikelen afgehaald worden.
  • Waarom is mijn retour geweigerd?
    Je retour kan om verschillende redenen zijn geweigerd, waaronder: Retourtermijn verstreken: Het product is na de retourperiode teruggestuurd. Gebruikt: Het product is niet in nieuwe, ongebruikte staat geretourneerd. Beschadigd: Het product is beschadigd teruggestuurd. Incompleet: Het product is niet volledig of zonder alle accessoires/onderdelen geretourneerd. Niet voorgemeld: De retourzending is niet vooraf aangemeld via ons retourportaal of klantenservice. Als je retour is geweigerd, ontvang je hierover een e-mail met verdere uitleg.
bottom of page